30 Nisan 2009 Perşembe

RENKLİ MAKARNA


MALZEMELER:

  • makarna
  • 1 çay kaşığı zerdeçal
  • 250 gr kuşbaşı et
  • 1 kase bezelye
  • 1 adet havuç
  • 1 adet patates
  • 1 adet kuru soğan
  • sıvıyağ
  • karabiber,nane,kekik,tuz
  • salça

YAPILIŞI:

Makarnayı haşlıyoruz.Haşlarken içine 1 çay kaşığı zerdeçal koyuyoruz.Tuzunuda atıp makarnayı pişiriyoruz.Soğanları yağda çok az kavurduktan sonra etleri atıp kavuruyoruz.Etler kavrulup iyice suyunu çektikten sonra içine küp doğranmış havuçları,patatesleri ve bezelyeyi koyup birlikte kavuruyoruz.Salçasınıda koyup,birazda su ilave edip pişiriyoruz.Haşladığımız makarnaların üzerine koyup servis ediyoruz.

5 yorum:

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık.

Gelinciğin Lezzet Dünyası dedi ki...

teşekkür ederim seninde yüreğine sağlık...

Hayatın Ressamı dedi ki...

zerdaçalı ben sadece çorbalara kullanıyordum.makarnada ilk defa duydum.
denenmeli hemen.

Magia da Inês dedi ki...

Olá!
Conheci seu cantinho que é tudo de bom!
Lindo, criativo, nutritivo e delicioso!...
Amei mesmo!!!
Parabéns pelo seu trabalho!
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Uma ótima semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

Gelinciğin Lezzet Dünyası dedi ki...

makarnaya renk vermesi için kullanıyorum,gıda boyası kullanmak yerine daha sağlıklı olabileceğini düşündüm.afiyet olsun.